Сайт вчителя математики та інформатики Ковальової Ірини Олексіївни Середа, 09.07.2025, 22:40
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 0
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Портфоліо 

Ковальова Ірина Олексіївна

Педагогічний стаж – 25 років

Закінчила Криворізький державний педагогічний інститут у 1994 році

за фахом „Математика та основи інформатики і обчислювальної техніки ”.

В Новов’язівській школі працюю з 1994 року.

Маю кваліфікаційну категорію

«спеціаліст вищої категорії»;

звання  - «вчитель - методист».

 

Освіта в нових умовах повинна відповідати світовим стандартам і разом з тим, забезпечувати можливість людині реалізувати себе якомога повніше.

 

Основне завдання сучасної школи, яка має на меті розвиток гармонійно цілісної особистості, де у центрі уваги – учень з його обдарованістю, здібностями, потенційними можливостями, є створення  інноваційного простору.

 

«Продуктивність - це величина, що характеризує обсяг одержуваного корисного продукту від певного джерела»

 

Продуктивне навчання – це розвиток не тільки учня, але і зміст його освіти, який пов’язується в ході активної діяльності самого учня. Учень стає суб’єктом, конструктором і продуктом своєї особистої освіти. Головна особливість потрібного навчання – створення учнями (і викладачами) особистісної освітньої продукції: інтелектуальних відкриттів – винаходів і конструкцій, віршів, задач, гіпотез, правил, досліджень, виробів, проектів і т.д..

 

 Цілями продуктивного навчання є: 

 - створення комплексу оптимальних умов для розвитку особистості учня; 

 - створення умов для розумової діяльності;

- створення у навчально-виховному процесі цілісної системи знань, умінь, навичок; 

 - максимально пристосувати освіту до потреб людини; 

 - міжсуб'єктивні, партнерські взаємини педагога і учня; 

 - набуття учнями життєвих умінь, що ініціюють особистісне зростання та індивідуальний розвиток, міжособистісне спілкування, взаємодію та самовизначення; 

 - отримання конкретного продукту в результаті самостійної предметної  діяльності учня згідно із загальними вимогами навчання; 

 - конкретний соціально значимий продукт; 

 - організація мотивованого, самостійного практично орієнтованого  навчання; 

 - створення діяльнісного підходу до навчання, формування у учнів умінь  утверджувати себе через постійну продуктивну діяльність; 

 - орієнтація на практичне дослідження успіхів у самоосвітній діяльності. 

 

 В процесі продуктивного навчання учень: 

 - набуває ще до закінчення школи прикладного досвіду практичної роботи; 

 - починає дивитись на систему знань через призму практичного досвіду; 

 - завдяки новому досвіду роботи визначає й фіксує мету поведінки та дій, що  ведуть до підвищення життєвої компетентності; 

 - розвиває впевненість та відповідальність, здібності міжособистісного спілкування, поєднуючи практичну роботу та навчальну програму; 

 - набуває творчої самостійності та здатності ефективно включатися в оточення  людей; 

 - набуває мотивації для вдосконалення комунікативних навичок; 

 - набуває можливостей прикладати свої здібності в співтоваристві; 

 - отримує інтелектуальні стимули, необхідні для культурного входження в  співтовариство; 

 - набуває цінних для нього професійних та ділових контактів у сфері, яка може згодом стати корисною для роботи; 

 

Для продуктивного навчання важливе також спілкування в групах. Результати індивідуального навчання з одними необхідно обговорювати, з іншими-досвід, погляди, методика і результати повинні критикуватися, змінюватися, доповнюватися і т.д. 

 

Отже, продуктивне навчання, як один із видів інноваційної педагогічної діяльності, дає змогу сучасній школі, вчителю не тільки робити навчально – пізнавальний процес привабливішим, не тільки здобувати глибші знання, а, головне, виконувати високу освітню місію: навчити дітей вчитися із задоволенням.

 

Слово «компетентність» — латинського походження, означає «належний, здібний». Це певна сума знань учня, що дозволяє йому робити висновки про будь-що, виражати переконливу особисту думку, діяти адекватно в різних ситуаціях. На сьогодні визначення поняття компетентності є полемічним. Однозначного розуміння немає.

Компетентний — означає обізнаний у певній галузі, зокрема в самоосвітній діяльності; той, що має право за своїми знаннями чи повноваженнями робити або вирішувати будь-які питання, говорити про щось.

Компетенція — це сукупність певних повноважень, коло питань, з яких особа має знання та досвід.

Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, що має конкретну передбачувану мету – створити зручні умови навчання, за яких кожен учень відчує свою успішність, інтелектуальну спроможність.

Ключові компетентності

  • Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.
  • Спілкування іноземними мовами.
  • Математична грамотність.
  • Компетентності в природничих науках і технологіях.
  • Інформаційно-цифрова компетентність.
  • Уміння навчатися впродовж життя.
  • Соціальні і громадянські компетентності.
  • Ініціативність і підприємливість.
  • Загальнокультурна грамотність.
  • Екологічна грамотність і здорове життя.

Освіта в нових умовах повинна відповідати світовим стандартам і разом з тим, забезпечувати можливість людині реалізувати себе якомога повніше.

Основне завдання сучасної школи, яка має на меті розвиток гармонійно цілісної особистості, де у центрі уваги – учень з його обдарованістю, здібностями, потенційними можливостями, є створення інноваційного простору.

Вже перестає існувати та школа, де діти, сидячи рівно і склавши руки, чемно слухають суворого вчителя. Сучасні школярі хочуть комунікації, розмови з педагогом, якого воліють сприймати радше як порадника, а не як строгого критика.

Змінився і підхід до навчання – учням не цікаво 45 хвилин слухати теорію, тому вони все частіше знаходять більш цікаві заняття у своїх гаджетах, не звертаючи уваги на вчителя.

На своїх уроках, перш за все, намагаюся знайти спільні теми зі школярами, стати для них другом і порадником, розпитутати про їхні інтереси та проблеми.

Почну урок не з перевірки домашнього завдання, а з питання про останній популярний фільм, останню резонансну новину або нову пісню. Бодай 10 хвилин уроку я можу обговорювати ті проблеми, які цікавлять клас. Для 5-6 класу застосовую емоційний аутотренінг, вправи настроювання позитивного відношення.
Моє головне завдання полягає не в тому, щоб вичитати дітям урок. Головне завдання кожного вчителя – виховувати учнів свідомими людьми, які вміють мислити і поважати один одного.

Тому завжди стараюсь знайти цікаву інформацію (факти, історії, пригоди) для учнів з приводу тієї чи іншої теми. Пропоную дітям створювати різні опорні конспекти, мнемонічні схеми.

Знайомлюся з цікавими методами навчання як от “перевернутий клас”, “змішане навчання”, “positum-підхід” які неодмінно допомогають підготуватись до уроку якнайкраще.

Намагаюсь з кожної методики обрати те, що вважаю найголовнішим і експериментую, поєдную, адже діти дуже люблять різноманітність. Побачивши, що я намагаюся провести урок нестандартно, учні спочатку спостерігають за цим процесом, а пізніше самі пропонують ідеї.

Щоб дітям не було нудно, поєдную вправи з підручника з нестандартними домашніми завданнями. Кросворди, плакати, презентації, тестові завдання, малюнки, представлення – все це цікаво виконувати учням. А деякі домашні завдання я виконую з ними. Учні люблять порівняти своє завдання із завданням вчителя, виправляти навмисне допущені помилки.

Учні добре відчувають, коли вчитель старається на уроці, а коли приходить лише, “аби відбути”. Тому намагаюся віддавати себе на сто відсотків, готуючись до кожного уроку вигадую цікаві завдання, приклад из життя, цікаві факти і стараюся бути тим вчителем, якого б я сама хотіла б мати.

 

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz